Gadżety reklamowe są przedmiotami, które przedsiębiorstwa mogą dawać swoim gościom lub klientom. Chodzi o takie rzeczy jak darmowe długopisy czy kubki. Są one używane jako coś co pozwoli klientom korzystniej nas zapamiętać.
Jest wiele różnych opcji na jakie korporacja może może chcieć poprowadzić swoją kampanie marketingową i rzecz jasna same gadżety reklamowe nie będą raczej stanowić całego jej fundamentu. Nie oznacza to jednak, iż zdecydowanie się na tę opcję jest marnowaniem zasobów, czasu czy pieniędzy. Wręcz przeciwnie. Umiejętnie i rzetlenie poprowadzona kampania z wykorzystaniem gadżetów reklamowych może bardzo dobrze wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Będzie to dobre uzupełnienie ogółu Twojego marketingu, które pozwoli ludziom lepiej nas zapisać w swojej głowie.
Lecz ważne jest aby założyć, że gadżet, który chcemy wręczyć naszym odbiorcom lub klientom, będzie faktycznie czymś co może im przypaść do gustu. Trzeba sobie powiedzieć, że nie chcemy wykonać tej pracy po łebkach, i że to co wyprodukujemy nie będzie po prostu kolokwialnie rzecz ujmując – tandetą. Nasz gadżet ma być faktycznie fajnym i podobającym się upominkiem, a nie zbytecznym śmieciem.